راهنمای خرید سیستم صوتی و تصویری

راهنمای خرید اسپیکر بلوتوث 

راهنمای خرید اسپیکر بلوتوث

راهنمای خرید اسپیکر بلوتوث 

قبل ازما خرید اسپیکر بلوتوث باید صدای آن تست شود اما همیشه تست صدای بلندگو امکان پذیر نیست، امروزه بیشتر خریدها به صورت آنلاین انجام می گیرد. حتی به صورت حضوری هم امکان تست صدای بلندگو میسر نیست. برخی از بلندگوها دارای نسخه آزمایشی نیستند، یعنی تا قبل از خرید امکان باز کردن اسپیکر از بسته بندی میسر نیست.

مطالعه مشخصات راهنمای خرید اسپیکر بلوتوث راه حل درستی است . با مطالعه مشخصات یک اسپیکر بلوتوث و بررسی مشخصات اسپیکر بلوتوث و توجه به نکات مربوطه باعث می شود شما خرید موفقی داشته باشید و بعد پشیمان نشوید.

مشخصات یک اسپیکر بلوتوث خوب چیست؟

اگر قصد خرید اسپیکر بلوتوث را دارید تنوع در رنگ اسپیکر بلوتوث را در نظر بگیرید و دیگر ویژگی های اسپیکر بلوتوث را در نظر بگیرید و بعد اقدام به خرید نمایید. اگر اسپیکر در سایز بزرگ احتیاج دارید تمرکز کنید روی اسپیکرهای بزرگ و نیاز به کیف بزرگ دارید ولی اگر اسپیکر کوچک و قابل حمل نیاز دارید که داخل ماشین و یا در طبیعیت استفاده کنید از اسپیکر کوچک استفاده  کنید.

اگر نیاز به پخش آهنگ به صورت مداوم در روز دارید روی باتری اسپیکر بلوتوث تمرکز کنید و اسپیکری انتخاب نمایید که باتری ان زود به زود شارژ تمام نکند. اگر در طبیعت میخواهید از اسپیکر بلوتوث استفاده نمایید باید اسپیکر ضدآب ،ضد گرد و غبار و ضدضربه استفاده نمایید.

تنوع در اسپیکرهای بلوتوث بسیار زیاد است و شما می توانید بر حسب نیاز خود یک مدل را انتخاب نمایید. درهنگام انتخاب اسپیکر بلوتوث  باید شما یک مدل بلندگوی بلوتوثی را انتخاب نمایید که  توانایی رفع نیازهایتان را داشته باشد. ویژگی هایی که برایتان الویت دارد را لیست نمایید و سپس به صفحه خرید اسپیکربلوتوث مراجعه نمایید و بعد از بررسی اسپیکر بلوتوث های مختلف، اسپیکر مورد نظر خود را انتخاب نمایید.

فروشگاه ویم کالا  بهترین اسپیکر بلوتوث با قیمت مناسب و بهترین اسپیکر بلوتوث 2021 را با بهترین کیفیت به شما مشتریان می فروشد.

 

در زیر 4 مورد از ویژگی هایی گه هنگام خرید  اسپیکر بلوتوث باید دقت نمایید را توضیح داده ایم:

1-ظرفیت باتری اسپیکر بلوتوث

اسپیکر بلوتوث ها قابل حمل هستند و مانند وسایل الکترونیکی قابل حمل نیاز به باتری دارند و باید باتری ظرفیت شارژ زیادی داشته باشد. کیفیت باتری مورد مهمی است که باید به ان دقت نمود.

ممکن است یک باتری با ظرفیت باتری 1400 میلی آمپر فقط 12 ساعت کار کند و باتری دیگر با 4400 میلی امپر 9 ساعت کار کند. مقایسه باتری دو اسپیکر کار درستی نیست. باتری با ظرفیت باتری کمتر توان بیشتری دارد.

ممکن است داخل بسته بندی اسپیکر شما کابل شارژ وجود نداشته باشد و شما باید به صورت مجزا شارژر تهیه نمایید، حتما کابل شارژ اندروید اصلی بخرید. اگر کابل شارژ تقلبی برای اسپیکر، خود بخرید اولین قدم در نابودی باتری آن می باشد.

2-صفحه نمایش اسپیکر بلوتوث، دفترچه راهنمای بلندگو شماست

صفحه نمایش اسپیکر بلوتوث ها به چند دسته تقسیم می شوند. برخی فقط میزان شارژ باقی مانده از دستگاه را نشان می دهند و برخی از اسپیکرهای بلوتوث دارای صفحه نمایش هستند و ویژگی بعضی از آن ها تنها مجهز به دوربین هستند و می توانید تماس تصویری برقرار نمایید. یک سری از صفحه نمایش ها دارای نور در شب هستند و جنبه زیبایی دارند ، اسپیکرهای دارای صفحه نمایش قیمت بالاتری دارند.

3-دارا بودن ورودی کارت حافظه

اسپیکر بلوتوث که در مواقع ضروری به عنوان یک وسیله برای رفع نیاز استفاده می شود. پورت کارت حافظه از موارد مهمی است که یک اسپیکر بلوتوث باید داشته باشد. اگر گوشی موبایل خود را به اسپیکر نتوانید متصل کنید انگار اسپیکر ندارید.یک اسپیکر بلوتوث خوب باید پورت کارت حافظه داشته باشد. اکثر اسپیکر بلوتوث ها با برند خوب دارای پورت کارت حافظه هستند پس اگر تمایل به گوش دادن موسیقی به جزرادیو دارید ورودی جک صدا هم باید اسپیکر داشته باشد.

4-سیستم عامل های پشتیبانی شده توسط اسپیکر بلوتوث

برخی از اسپیکرهای بلوتوث های ارزان توانایی اتصال به هر سیستم عاملی را ندارند . اسپیکر بلوتوث های قدیمی و ارزان معمولا از هر سیستم عاملی پشتیبانی نمی کنند. ممکن است بخواهید از یک گوشی دیگر برای اتصال به اسپیکر بلوتوث استفاده کنید و یا دیوایس هوشمند خود را تغییر دهید . بهتر است بلندگویی بخرید که با تمامی سیستم عامل ها را پشتیبانی کند.

برخی از اسپیکر بلوتوث ها توانایی اتصال به درگاه ورودی برای جک صدا را دارند و برخی دیگر توانایی اتصال بی سیم را فقط دارند.

5-میزان محدوده قابل پشتیبانی

میزان بردی که یک اسپیکر بلوتوث پشتیبانی می کند مورد دیگری است که باید بررسی شود. معمولا بین 8متر تا 15 متر دستگاه ها می توانند از تلفن همراه فاصه داشته باشند و معمولا ضعف بیشتر اسپیکر بلوتوث ها مربوط به کم بودن برد اسپیکر می باشد و موضوعی آزار دهنده است پس حتما قبل از خرید بسته به نیاز خود برد دستگاه را بررسی کنید و بعد اقدام به خرید نمایید.

علاوه بر ویژگی های گفته شده مواردی مانند مقاومت در برابر گردوغبار ، مقاوم در برابر آب،  مقاوم در برابر ضربه،  ابعاد ،اندازه اسپیکر کنترل ها ، کلیدها و انواع پورت را باید بررسی نمایید .