راهنمای خرید کولرگازی

کولرگازی ایستاده سالنی + راهنمای خرید

کولرگازی ایستاده سالنی + راهنمای خرید

در هنگام خرید کولرگازی ایستاده سالنی باید یک سری موارد مانند مشخصات فنی، قیمت، برند کولرگازی ایستاده را در نظر گرفت. با ما تا انتهای مقاله  همراه باشید تا درباره این مدل کولرگازی بیشتر اطلاعات کسب کنید و هنگام خرید کولرگازی ایستاده سالنی به مشکل بر نخورید.

راهنمای خرید کولرگازی سالنی

کولرگازی ایستاده سالنی در ابعاد بزرگتری طراحی و ساخته می شود و برای تهویه مطبوع هوا استفاده می شود. کولرگازی ایستاده با موقعیت نصب ایستاده در بازار موجود می باشد.

کولرگازی ایستاده سالنی دارای دو یونیت داخلی و خارجی می باشد که پنل داخلی درون خود کولرگازی تعبیه شده است و فضای خارجی، خارج از کولر گازی تعبیه شده است و در فضای بیرون از ساختمان مانند بالکن یا پشت بام یا حیاط قرار گرفته است . ارتباط یونیت داخلی و خارجی از طریق لوله انجام می شود و این دو بخش با هم تبادل دارند. بخش بیرونی که کندانسور نام دارد در خارج از ساختمان قرار دارد زیرا حین کار، گرمای زیادی تولید می کند به همین دلیل باید در فضای خارج از ساختمان قرار بگیرد.

سازنده این دستگاه ها از اینورتر استفاده می کنند و مصرف انرژی را کاهش می دهند و در نهایت بازدهی دستگاه افزایش پیدا می کند. کولرگازی های ایستاده با ظرفیت بالا تولید می شوند و توانایی قابل توجهی در انتقال و ظرفیت هوا دارند و در فضاهای بزرگ مانند مساجد، بانک ها ، سالن های اجتماعات استفاده می شوند و در حال حاضر شرکت های داخلی و خارجی زیادی ،کولرگازی ایستاده سالنی را با آخرین تکنولوژی های روز دنیا طراحی و تولید کرده اند.کولرگازی گرین از برندهای مطرح دنیا در زمینه تولید کولرگازی کم مصرف می باشد. برق مورد استفاده در این دستگاه ها از نوع برق سه فاز می باشد.

انواع پیستون کولرگازی ایستاده با توجه به ظرفیت هوا

  • دهیروتاری
  • اسکرال
  • پیستونی

ظرفیت های این دستگاه ها گرم و سرد می باشد.

کولرگازی ایستاده تک فاز

 کولرگازی ایستاده تک فاز دارای برق 3 فاز می باشد و کولرگازی ایستاده تک فاز دارای قدرت زیاد و مجهز به کمپرسور اسکرول و مختص تمامی مناطق می باشد. این کولرگازی دارای مصرف پایین و لرزش کم و کم سر و صدا می باشد. این کمپرسور در مناطقی با آب و هوای گرم مورد استفاده قرار می گیرد.  بهترین قیمت از فروشگاه و نمایندگی گری ایران با گارانتی رسمی و معتبر فروشگاه لوازم خانگی ویم کالا، کولرگازی ایستاده تک فاز را با بهترین قیمت و بالاترین کیفیت از برندهای روز دنیا با آخرین تکونولوژی های روز دنیا می فروشد.

کولرگازی ایستاده برای منزل

کولر گازی ایستاده دارای دو یونیت داخلی و خارجی می باشد که جنس بدنه یونیت داخلی از پلاستیک و جنس بدنه یونیت خارجی از فلز می باشد . پنل بیرونی در کولرهای گازی ایستاده همانند کولرهای گازی دیواری دارای  کمپرسور و فن مربوطه می باشد.

پرتاب باد در کولر گازی ایستاده بصورت چهار جهته می باشد.

قبل از سفارش و خرید کولر گازی ایستاده برای منزل به مشخات مهمی مانند برق مصرفی به صورت تک فاز یا سه فاز باشد و همچنین قدرت آمپر برقی مصرفی کولر گازی را با توجه به میزان توان برق منزل سکونت خود بررسی نمایید.

فروشگاه لوازم خانگی ویم کالا علاوه بر سرویس و تعمیرات کولر گازی ایستاده ، نمایندگی فروش کولر گازی ایستاده در مشهد  می باشد.

قیمت کولر گازی سالنی

قیمت کولر گازی ایستاده ، بستگی به ویژگی های آن دارد. یکی از ویژگی های مهم کولر گازی که در قیمت آن تاثیر دارد .دراین بخش مهمترین ویژگی های کولر گازی ایستاده برای منزل را که بر روی قیمت آن تاثیر گذار است را بررسی می کنیم.

قبل از سفارش دادن و خرید کولر گازی ایستاده برای منزل به مشخات مهمی مانند تک فاز یا سه فاز بودن برق مصرفی آن و همچنین قدرت آمپر برقی مصرفی آن با توجه به میزان توان برق منزل سکونت خود دقت نمایید..

 ویژگی های کولر گازی ایستاده

کولرگازی ایستاده دارای ظرفیت هوادهی و قدرت خنک کنندگی بالا است و در فضای داخلی استفاده می شود . کولرگازی ایستاده در مناطق کوهستانی و گرمسیری استفاده می شود و دارای تنوع در کمپرسور می باشد و به دلیل ظریت هوادهی کمپرسور می تواند در کوتاهترین زمان ممکن دمای اتاق را خنک نماید کولرگازی ایستاده در برندهای مختلف تولید می شود و در ظرفیت های هوادهی مختلف به فروش می رسد. بهترین برندهای موجود در بازار دارای فیلتر چندلایه برای بهبود کیفت هوا می باشند.

 روش محاسبه و انتخاب ظرفیت کولر گازی ایستاده

برای محاسبه ظرفیت کولرگاز باید پارامترهای مختلفی را در نظر گرفت. پارامترهایی مانند موقعیت جغرافیایی ، نوع کاربری ، موقعیت ساختمان را باید در نظر گرفت. ظرفیت هوادهی کولرگازی ایستاده از 10000 تا 24000 می باشد.