راهنمای خرید کولرگازی

کولر گازی پرتابل دست دوم کم مصرف

کولرگازی دست دوم - کولرگازی اسپیلت دست دوم

مزایای خرید کولر گازی پرتابل دست دوم

  • صرف هزینه کمتر برای خرید کولر گازی پرتابل دست دوم
  • کولر گازی های دست دوم، معمولاً با قیمت کمتری نسبت به کولر گازی کاملاً جدید به فروش می رسند.
  • مناسب برای مناطقی که زیاد از کولر گازی استفاده نمی کنند.
  • در مناطق سردسیر که روزهای گرم در سال کم است و نیاز نیست کولرگازی را زیاد در طول سال روشن نمایند ، کولر گازی پرتابل دست دوم گزینه مناسبی است.

برای دریافت مشاوره و اطلاع از آخرین موجودی و قیمت محصولات با ما تماس بگیرید

 کولر گازی پرتابل دست دوم

معایب خرید کولر گازی پرتابل دست دوم

هر وسیله ای دارای هم مزایا و هم معایب هست. همانطور که کولرگازی استوک دارای مزایایی هست هینطور دارای معایب است در زیر با 6 مورد از معایب خرید کولر گازی پرتابل دست دوم  آشنا می شوید.

  • عدم داشتن گارانتی و یا مدت زمان کم برای گارانتی کولرگازی دست دوم

برخی از افراد به دلیل نداشتن ضمانت و یا میزان ضمانت کم برا دستگاه اقدام به خرید کالای دست دوم نمی کنند.

  • کم بودن تعداد لوازم یدکی کولر گازی پرتابل دست دوم

برخی از برندهای کولرگازی ممکن است دیگر تولید نشوند و یا کاهش در تولید داشته باشند. به همین دلیل بعد از خرید کولرگازی استوک و خراب شدن یک قطعه آن وتعویض ان قطعه ، ممکن است به مشکل بر بخورید و تهیه قطعات جدید ممکن است دشوار و زمان بر باشد.

  • هزینه نگهداری بالا

همانطور که موقع خرید ماشین باید قبل از خرید موتور ماشین را به یک تعمیرگاه نشان بدهید . اگر بدون نشان دادن به تعمیرگاه اقدام به خرید ماشین کنید.

  • هزینه نصب بعد از خرید

اگر کولرگازی تازه خریده باشید هزینه نصب آن رایگان می باشد ولی اگر کولرگازی دست دوم خریده باشید هزینه نصب کولرگازی رایگان نیست و هزینه نصب و و سایل مورد نیاز برای نصب را باید در نظر گرفت.

  • هزینه زیاد جهت مصرف برق بالا

یکی از مشکلاتی که ممکن است هنگام خرید کولرگازی باید دقت کنید کم مصرف بودن کولرگازی است و اگر کولرگازی با مصرف بالا باشد هزینه مصرف برق آن بالا می رود و اگر به تازگی سرویس نشده باشد و فیلتر آن به موقع تعویض نشود ، مصرف برق بالا شود.

  • هزینه شارژ گاز برودتی

کولر گازی پرتابل دست دوم

عوامل تاثیرگذار بر روی قیمت کولر گازی پرتابل دسته دوم

درست است که کولرهای گازی پرتابل، قیمت‌های کمتری در مقایسه با اجناس صفر دارند؛ ولی یکسری عواملی وجود دارد که بر روی قیمت همین کولرهای گازی دسته دوم هم تاثیر می‌گذارند و باعث نوسانات قیمت در آنها می‌شوند.

در ادامه این بخش، یکسری از مهم‌ترین عوامل تاثیر گذار بر روی قیمت کولر دست دوم را به شما معرفی می‌کنیم:

1. برند کولر

اصلا مهم نیست که قصد خرید کولر گازی دسته دوم را دارید یا نه؛ در هر صورت باید بدانید که شرکت تولید کننده یا همان برند، می‌توانید تاثیرات مستقیمی را بر روی قمیت آنها بگذارد. یعنی اینکه شاید شما دو کولر گازی پرتابل با یک ویژگی و امکانات را در یک فروشگاه مشاهده کنید که تنها فرق آنها در برند آنها باشد. اگر جویای قیمت شوید، قطعا قیمت‌های متفاوتی به شما اعلام می‌شود که کاملا هم عادی است.

2. ویژگی و امکانات

 ویژگی و امکانات، یکی دیگر از ویژگی‌هایی است که بر روی قیمت کولرهای گازی تاثیر می‌گذارد. برای مثال قیمت یک کولر گازی پرتابل که فقط قابلیت سرمایش دارد، قطعا کمتر از کولر گازی پرتابلی است که هم قابلیت سرمایش و گرمایش را دارد.

البته بهتر است که حتما قبل از خرید، ابتدا ویژگی‌هایی که موردنیاز خودتان هست را بدانید تا پول اضافی را برای امکانات اضافی و بلااستفاده، پرداخت نکنید.

3. کارکرد

یکی از مواردی که اختصاصا مربوط به محصولات دست دوم می‌شود، مقدار زمان کارکرد آنها قبل از به فروش گذاشتن محصول است. برای مثال یک کولر گازی پرتابل که 2 سال کار کرده، قطعا باید قیمت کمتری را در مقایسه با کولر گازی داشته باشد که 1 سال کار کرده.

درواقع هر چه زمان کارکرد قبلی کولر گازی پرتابل کمتر باشد، قیمت آن بیشتر می‌شود.

کولر گازی پرتابل دست دوم

4. آشنایی با نقص های کولر گازی پرتابل

هر محصول دست دومی که به فروش می‌رسد، قطعا قبلا یک عیب و ایرادی داشته که صاحب قبلی همان محصول، تصمیم به فروش آن گرفته. البته دلایل دیگری هم وجود دارد که این مورد نسبت به دلایل دیگر، رایج‌تر است.

درواقع متخصصان و تعمیرکاران، این مشکلات را برطرف می‌کنند و سپس اقدام به فروش کولر گازی دست دوم می‌کنند. برای همین شما به عنوان خریدار، باید حتما مطلع شوید که این کولر گازی پرتابل، در گذشته چه مشکلاتی داشته و یا اینکه چه بخش‌هایی از آن در حال حاضر، دچار مشکل است.

البته بهتر است که مراحل خرید خودتان را از یک فروشگاه معتبر پیگیری کنید؛ چون در فروشگاه‌های معتبر، کارشناسان به خوبی وضعیت سلامت کولر گازی پرتابل را بررسی می‌کنند. اگر قصد خرید کولر گازی پرتابل دست دوم را داشتید، می‌توانید با تیم فروش ویم کالا تماس بگیرید.

برای دریافت مشاوره و اطلاع از آخرین موجودی و قیمت محصولات با ما تماس بگیرید

قیمت کولر گازی پرتابل کم مصرف دست دوم

قیمت‌های کولر گازی پرتابل،و قیمت کولر گازی ایستاده کوچک برای منزل بنا به برند، ویژگی و بقیه مواردی که در بالا معرفی کردیم، قیمت‌های متفاوتی را دارند. از سمت دیگر هم نوسانات زیادی در بازار وجود دارد که باعث می‌شود تا ارائه قیمت دقیق مدل‌های مختلف کولر گازی، سخت شود.

برای همین پیشنهاد می‌شود که اگر قصد استعلام قیمت کولر گازی پرتابل کم مصرف دست دوم را دارید، با تیم فروش ویم کالا تماس بگیرید. ویم کالا مرکز فروش کولر گازی دست دوم با قیمت‌های روز، می باشد.