این روز ها کولر های گازی جایگاه ویژه ای در بین مردم پیدا کرده اند؛ در ادارت، مغازه ها، ساختمان های مسکونی و … شاهد استفاده مردم از کولر گازی هستیم. این وسیله خنک کننده که چند سالی است طرفداران زیادی پیدا کرده است، مزایای بسیار زیادی دارد و می توان از آن به عنوان یکی از مدرن ترین لوازم سرمایشی یاد کرد.

برای کنترل عملکرد کولر گازی، از ریموت های کنترلی استفاده می شود. روشن یا خاموش کردن، تنظیم وزش باد، انتخاب سرعت فن، حرکت پره ‌ها و تعیین سمت باد، تنظیم زمان روشن و خاموش شدن دستگاه، ایجاد جریان هوا بدون سرد و گرم کردن، کنترل درجه حرارت فعلی اتاق، تنظیم تایمر کولر گازی، تنظیم نوع وزش باد و … همگی مواردی هستند که بایستی از طریق ریموت کنترل تنظیم شوند.کنترل همه کاره کولر گازی

برای دریافت مشاوره و اطلاع از آخرین موجودی و قیمت محصولات با ما تماس بگیرید

تصور کنید بنا به هر دلیلی، کنترل کولر گازی شما گم شود و یا عملکرد کلی آن دچار مشکل شود و یا دکمه های آن دست از کار کردن بردارند. در این صورت چه اتفاقی می افتد؟ در این شرایط دو راه پیش روی شما قرار می گیرد.

  • از کمپانی سازنده کولر گازی بخواهید تا یک ریموت کنترل دیگر برای شما بفرستد.
  • از کنترل کولر گازی همه کاره استفاده کنید.

در مورد راه حل گزینه 1 باید گفت که این کار برای شما بسیار گران تمام خواهد شد. شرکت های تولید کننده برای ریموت کنترلی که برای دستگاه شما ارسال کنند، هزینه گزافی از شما دریافت خواهند کرد که پرداخت هزینه بسیار بالا برای یک کنترل، اصلاً منطقی به نظر نمی رسد.

مورد دوم یعنی خرید کنترل همه کاره کولر گازی، پیشنهاد خوبی است؛ که مقاله امروز در همین راستا نگارش شده است. پس توصیه می کنیم تا انتهای این مقاله کاربردی همراه ما باشید.

کنترل همه کاره کولر گازی

کنترل همه کاره کولر گازی چیست؟

کنترل همه کاره کولر گازی، کنترلی است که با اکثر برند های کولر گازی سازگار است. یعنی شما با داشتن یک کنترل همه کاره، می توانید به 99% کولر های گازی متصل شده و کارکرد آن را در دست بگیرید. عموماً کنترل های همه کاره کولر گازی با برند های هایسنس، تراست، مدیا، تک، جنرال، اجنرال و … به راحتی ست می شوند.

چه چیزی بهتر از اینکه پس از خراب شدن و عدم کارکرد دکمه های کنترل اصلی کولر گازی، نیازی به پرداخت هزینه بالا برای خرید کنترل دیگر از همان کارخانه نداشته باشید و با خرید یک کنترل همه کاره، عملکرد مشابه کنترل اصلی را داشته باشید.!

ممکن است کنترل همه کاره از نظر ظاهر با کنترل اصلی کولر گازی شما متفاوت باشد؛ اما این تفاوت فقط در ظاهر کنترل است و در عملکرد آن هیچ تفاوتی با نسخه اصلی کنترل وجود ندارد و پس از تنظیم شدن کنترل می توانید عملکرد مشابه کنترل اصلی را داشته باشید.

قیمت کنترل همه کاره کولر گازی

مطمئن باشید که هیچ ارزانی غیر منطقی، نمی تواند بی دلیل باشد. توجه داشته باشید که در مورد قیمت کنترل همه کاره کولر گازی نیز این موضوع صادق است. قیمت ریموت کنترل همه کاره کولر گازی ، به کیفیت و تعداد کد های کولر گازی که پشتیبانی می کند، وابسته است.جهت اطلاع از قیمت کنترل همه کاره کولر گازی در مشهد می توانید با تیم فروش ویم کالا در تماس باشید.

کنترل همه کاره کولر گازی

برای دریافت مشاوره و اطلاع از آخرین موجودی و قیمت محصولات با ما تماس بگیرید

طرز کار با ریموت کنترل همه کاره کولر گازی

پیش از شروع خوب است بدانید که کار با کنترل همه کاره اصلا کار سختی نیست و به راحتی می توانید آن را بر روی کولر گازی خود ست کنید. برای شروع کار با کنترل همه کاره کولر گازی، دو روش تنظیم کردن ریموت کنترل همه کاره کولر گازی وجود دارد. روش اول تنظیم به طور دستی و روش دوم تنظیم به طور اتوماتیک.

  • در روش تنظیم دستی، ابتدا از اتصال کولر گازی به برق اطمینان حاصل فرمایید. سپس باطری ها را درون کنترل قرار دهید. دکمه SET یا SELECT را بفشارید و سه ثانیه نگه دارید و سپس رها کنید. در این حالت بایستی کد مربوط به کولر گازی خود را وارد کنید. خواهید دید که به راحتی، کنترل همه کاره با کولر گازی شما هماهنگ و ست می شود.

عموماً برای هر مدل از کولر گازی سه الی چهار کد تعیین می کنند. اگر با یک کد امتحان کرده و کنترل با دستگاه شما ست نشد، می توانید از باقی کد ها استفاده کرده و آن ها را امتحان کنید.

  • اگر قصد دارید که به روش سرچ اتوماتیک، ریموت کنترل همه کاره کولر گازی را با کولر گازی خود تنظیم کنید، بایستی در ابتدای کار اطمینان حاصل کنید که ریموت کنترلی که خریداری کرده اید، قابلیت سرچ اتوماتیک را داشته باشد. در صورت وجود دکمه سرچ اتوماتیک، دکمه SET یا SELECT را بفشارید و به مدت 8 ثانیه نگه دارید. با این کار، ریموت کنترل همه کاره، شروع به جستجوی کولر گازی شما می کند. هنگامی که کنترل، دستگاه شما را شناسایی کرد و پنل کولر گازی روشن شد، وقت آن است که دکمه ENTER یا OK را بفشارید تا کنترل با دستگاه هماهنگ شود.

با انجام این مراحل، کولر گازی شما با ریموت کنترل همه کاره کولر گازی ست شده و آماده به کار است. با ست شدن ریموت با دستگاه شما، به راحتی می توانید دستگاه را روشن یا خاموش کنید و یا انواع تنطیمات و نوع و جهت وزش باد را مشخص کنید. حال دیگر کنترل همه کاره همانند ریموت کنترل اصلی کولر گازی شماست.

کلام آخر

با مطالعه مطالب فوق به این نتیجه رسیدیم که در صورت خرابی کنترل اصلی کولر گازی، نیاز به نگرانی از بابت ریموت وجود ندارد؛ چرا که برای کنترل جایگزین می توانید از کنترل همه کاره (کنترل مادر یا مستر ریموت) استفاده کنید. جهت خرید کنترل همه کاره کولر گازی در مشهد کافی است با تیم فروش ویم کالا در تماس باشید، فروشگاه ویم کالا در مشهد و سایر استانها نماینده فروش دارد .

اگر به دنبال خرید کنترل همه کاره کولر گازی در مشهد و سایر استانها هستید، وب سایت ویم کالا بهترین مدل های کنترل همه کاره را برای شما در نظر گرفته است. با انتخاب کنترل همه کاره کولر گازی، در صورتی که در هر مرحله از کار با کنترل همه کاره کولر گازی به مشکل بر خوردید، می توانید از متخصصان ویم کالا کمک بگیرید.

در صورتی که نیاز به مشاوره یا کمک داشتید، تنها کافی است تا با گروه ویم کالا تماس بگیرید. بهترین مشاوران و متخصصان آماده رفع مشکلات شما هستند.