راهنمای خرید آبسردکن

معرفی بهترین مارک آبسردکن موجود در بازار

بهترین آبسردکن

نوشیدن آب خنک، معجزه رفع تشنگی در روز های گرم تابستان است. اما آیا از مضرات آب بسیار سرد و یخ زده اطلاع دارید؟

طبق نظر پزشکان، نوشیدن آب همراه با یخ برای سلامتی انسان بسیار مضر و بیماری­های بسیار زیادی را دچار می­شود. کبد چرب یکی از شایع ترین بیماری­های ناشی از نوشیدن آب بسیار سرد است. پس توصیه می­شود از آب با دمای معمولی و کمی رو به سردی برای نوشیدن استفاده کنید.

برای داشتن آب سرد مناسب برای نوشیدن، آبی که چندین ساعت در یخچال نگه داری شده باشد کاملاً مناسب است. اما آیا آب با این دما همیشه موجود است؟ برای حل این مشکل، تنها یک آبسردکن نیاز است. با وجود یک آبسردکن، آب سرد همیشه آماده نوشیدن است.

این روز ها آبسردکن­ها در انواع و مدل­های مختلف در بازار وجود دارند که هر کدام با کاربری­های مختلف طرفداران خاص خود را دارند. اگر بخواهیم به طور مختصر کارکرد یک آبسردکن را شرح دهیم می­توان گفت که آبسردکن وسیله ای برای خنک کردن آب است که برخی از مدل­های آن به گرم کردن آب نیز می­پردازند.

برای دریافت مشاوره و اطلاع از آخرین موجودی و قیمت محصولات با ما تماس بگیرید

انواع آبسردکن

با پیشرفت تکنولوژی در صنایع مختلف به خصوص در ساخت لوازم خانگی انواع مختلف آبسردکن راهی بازار مصرف شدند که در ادامه شما را با انواع آن آشنا خواهیم کرد.

  • آبسردکن­های ایستاده قدیمی که از جنس استیل ساخته شدند به لوله کشی آب شهری متصل شده و با جریان برق به خنک کردن آب می­پردازد. این نوع از آبسردکن در ابعاد بزرگ و در مکان­های عمومی پر جمعیت مورد استفاده قرار می­گیرد. بیمارستان­ها، استادیوم­ها و … مکان­هایی هستند که از این آبسردکن­ها در آن استفاده می­شود.

بهترین آبسردکن

آبسردکن­های ایستاده جدید دارای ابعاد کوچک تری هستند. نمونه­های این آبسردکن­ها را عمدتاً در ادارات، بانک­ها و … مشاهده می­کنید. این آبسردکن ها خود انواع مختلفی دارند. برخی از آن ها دارای منبع آب در قسمت بالای آن­ها هستند. برخی از آن­ها متصل به لوله کشی آب بوده که به آبسردکن بدون مخزن معروف هستند. برخی دیگر دارای یخچال در قسمت پایین آن هستند. در بعضی از این مدل­ها فیلتر تصفیه آب نیز تعبیه شده است.

بهترین آبسردکن

  • آبسردکن رومیزی یکی از مدرن ترین انواع آبسردکن است که عمدتاً برای مصارف خانگی مورد استفاده قرار می­گیرد. این آبسردکن­ها با عملکرد دو کاره هم آب سرد و هم آب گرم تولید می­کنند.

بهترین آبسردکن

  • در یک نگاه کلی، فارغ از مدل و ظاهر، کارکرد تمامی آبسردکن­ها به یک شکل است. به عبارتی می­توان گفت که هدف نهایی همه آبسردکن­ها خنک کردن یا گرم کردن آب با توجه به یک مکانیزم خاص است.

نکات مهم در هنگام خرید آبسردکن

  • مهم ترین نکته در ابتدای کار این است که موقعیت قرار گیری آبسردکن را شناسایی کنید. این موضوع به این خاطر است که اگر بخواهید آبسردکن را در موقعیتی قرار دهید که به لوله کشی آب دسترسی ندارد، استفاده از آبسردکن­های منبع دار را جایگزین نمونه های متصل به لوله کشی نمایید.
  • مورد بعدی این است که نیاز های خود را شناسایی کنید. مسلم است که هر چه قابلیت­های یک دستگاه بیشتر باشد، قیمت آن نیز بیشتر است. پس توجه کنید که اگر نیازی به آب جوش ندارید، از خرید آبسردکن دوکاره با هزینه بالا تر پرهیز کنید.
  • در هنگام خرید آبسردکن، به میزان مصرف برق دستگاه توجه ویژه داشته باشید.
  •  خدمات پس از فروش و گارانتی آبسردکن را مورد بررسی قرار دهید.

بهترین مارک آبسردکن

یکی از مهم‌ترین نکاتی که باید در زمان خرید آبسردکن بررسی کنید، شرکت سازنده آبسردکن است؛ درواقع هر شرکتی، کیفیت و محصولات خاص خودش را دارد که باعث می‌شود تا طرفداران محصوص خودش را نیز داشته باشد.

به همین جهت، در ادامه این بخش قصد داریم تا بهترین مارک ابسردکن را برای شما معرفی کنیم:

1. گوسونیک

از برند گوسونیک به عنوان بهترین مارک آبسردکن خارجی که در ایران وجود دارد اسم می‌برند. محصولات این شرکت دارای تنوع بسیار زیادی هستند که در هر کدام از آنها، ویژگی‌های منحصر به فرد زیادی وجود دارد که همین موضوع باعث افزایش کارایی آن شده.

از بهترین محصولات برند گوسونیک می‌توان به مدل‌های زیر اشاره کرد:

  • GWD 574
  • GWD-526

2. بوش

برند بوش را نیز می‌توان به عنوان یکی از بهترین برند آبسردکن اسم برد که البته به غیر آبسردکن، توانسته محبوبیت‌های زیادی در محصولات لوازم خانگی هم به دست بیاورد. این برند، محصولات متعددی را در زمینه آبسردکن تولید کرده که همگی آنها دارای قابلیت‌های متعدد و متفاوتی هستند.

از بهترین آبسردکن‌های تولید شده توسط بوش، می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • RDW1571
  • RDW1470
  • RDW1370

3. ایستکول

ایستکول هم یکی دیگر از بهترین مارک آبسردکن خارجی است که باکیفیت‌ترین آبسردکن‌های حال حاضر در بازار ایران، مختص به همین برند می‌باشد. محصولات این شرکت دارای تنوع بسیار زیادی است که باعث شده تا علاوه بر محیط‌های اداری، کاربردهای زیادی را در محیط‌های خانگی به دست بیاورند.

از بهترین آبسردکن ساخت برند ایستکول می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • RW208
  • TM-CW409
  • TM-SW300UF
  • DW220
  • TM-RW410
  • TM-RK216

بهترین مارک آبسردکن ایرانی

از برند مجیک می‌توان به عنوان بهترین مارک آبسردکن ایرانی اسم برد؛ البته شاید اکثر شما فکر می‌کنید که این برند، یک برند خارجی است. ولی باید بدانید که از اسم برند خارجی استفاده کردند و تمامی آبسردکن‌های این شرکت، در ایران تولید و عرضه می‌شود.

برای دریافت مشاوره و اطلاع از آخرین موجودی و قیمت محصولات با ما تماس بگیرید

بهترین آبسردکن یخچالدار

آبسردکن‎های یخچال دار درواقع آبسردکن‌هایی هستند که در بخش پایینی آنها، یک محفظه‌ای به عنوان یخچال طراحی شده که همین موضوع، باعث افزایش تقاضا برای مکان‌هایی به مانند مطب، داروخانه و … شده.

برندهای زیادی در زمینه تولید آبسردکن یخچالدار فعالیت می‌کنند. ولی نمی‌توان همه آنها را به عنوان بهترین برند اسم برد. در بین تمامی برندها، سه برند زیر را می‌توان به عنوان بهترین آبسردکن یخچالدار معرفی کرد:

  • گوسونیک
  • بوش
  • ایستوک

جالب است بدانید که اکثر آبسردکن‌هایی که در بازار ایران وجود دارند، همگی از سه برند بالا + برند مجیک هستند.

بهترین مارک ابسردکن ایستاده

در معرفی بهترین مارک ابسردکن ایستاده باید شما را با یک برند جدیدی به نام مایدیا (Midea) آشنا کنیم. مایدیا جزو برترین برندهای جهانی به شمار می‌رود که به غیر از آبسردکن، توانسته موفقیت و محبوبیت‌های زیادی را در زمینه‌های لوازم خانگی به دست بیاورد.

از بهترین محصولات آبسردکن ایستاده مایدیا می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • YL-1664S-W
  • WD-F1135AS
  • WD-F1131AS
  • WD-F1139AS

البته مدل GWD-525 از برند گوسونیک هم جزو بهترین مدل‌های آبسردکن ایستاده به شمار می‌رود.

3 مدل از بهترین آبسردکن های رومیزی

آن چیزی که کیفیت یک محصول را تضمین می­کند، کارایی و تا حدی تجربه آن برند است. مسلماً برند هایی اصیل و با اعتبار بالا همچون بوش، فیلیپس، پاناسونیک و … نسبت به برند های نوپا و تازه وارد، طرفداران بیشتری داشته و میزان اعتماد به محصولات این برند ها به میزان چندین برابری بیشتر است.

شناساندن اعتبار و کیفیت برند محصولات خود به افراد، تنها راه حضور در بازار و رقابت با برند های بزرگ و جهانی است. کیفیت بالا در کنار قیمت مناسب و کارایی خوب، همان چیزی است که مشتریان به دنبال آن هستند.

در ادامه این بخش، سه نمونه از بهترین آبسردکن رومیزی را به شما معرفی می‌کنیم:

سه مدل آبسردکن که در ادامه به معرفی آن­­ها خواهیم پرداخت، از برند های با کیفیت لوازم خانگی هستند.

  • آبسردکن رومیزی clover: بهترین ویژگی یک آبسرد کن، دوکاره بودن آن است. دوکاره بودن به این معناست که هم آب سرد و هم آب گرم مناسب برای قهوه و دمنوش به شما ارائه می­دهد. جنس بدنه آبسردکن clover از فلز ضد زنگ است که بسیار مقاوم بوده و طول عمر بالایی دارد.

ارتفاع این آبسردکن رومیزی 17.2 اینچ بوده و باعث می­شود تا آبسردکن به راحتی بر روی کابینت قرار بگیرد.

آبسردکن رومیزی clover، به لوله کشی آب متصل بوده و نیاز به تعویض منبع ندارد.

  • آبسردکن رومیزی Avalon: برخی از آبسردکن­ها عملکرد سه کاره دارند؛ یعنی آب را در سه حالت مختلف به فرد ارائه می­کنند. این سه حالت عبارتند از: آب سرد، آب با دمای محیط و آب داغ

از آن جا که آب داغ برای کودکان بسیار خطرناک بوده و می­تواند منجر به سوختن آن­ها شود، بر روی خروجی آب داغ دستگاه قفل کودک تعبیه شده است.

این دستگاه از نوع آبسردکن­های دارای منبع است که بایستی پس از اتمام آب، تعویض گردد.

  • آبسردکن رومیزی brio: آبسردکن Brio را می‌توان جزو بهترین مارک آبسردکن رومیزی اسم برد که به دلیل ظاهری زیبا و مدرن در کنار کیفیت بالای محصول، توانسته تا محبوبیت زیادی را به دست بیاورد.

یکی از ویژگی­هایی که این محصول را نسبت به دیگر آبسردکن­های رومیزی متمایز می­کند، تعبیه فیلتر تصفیه آب در آن است. پس این محصول علاوه بر سیستم خنک کنندگی، به سلامت شما نیز توجه کرده و آبی پاک و به دور از آلایندگی­ها و مواد مضر برای نوشیدن شما آماده می­کند.

البته توجه به این نکته لازم و ضروری است که فیلتر تصفیه آب آبسردکن بایستی حتما در فواصل زمانی مشخص تعویض گردد. چرا که عدم تعویض به موقع فیلتر تصفیه آب می­تواند خرابی دستگاه شما را به همراه داشته باشد.

کلام پایانی

در این مقاله سعی داشتیم تا شما را با بهترین آبسردکن­های رومیزی بازار آشنا کرده و انتخاب را برای شما سهل و آسان کنیم. پیش از اقدام به خرید، توجه به خواسته­ها و نیاز هایتان، کیفیت محصول و در مراحل بعد توجه به بودجه ای که در دست دارید و خدمات پس از فروش آن محصول بهترین کار است.

در صورتی که شما هم قصد خرید آبسردکن رومیزی دارید، می­توانید با مشاوران و متخصصان تیم حرفه ای ویم کالا در ارتباط باشید. شما می­توانید قیمت آبسردکن رومیزی را از واحد پشتیبانی و فروش مجموعه ویم کالا استعلام نمایید.