راهنمای خرید کولرگازی

کولر گازی پرتابل مغازه

کولر گازی پرتابل مغازه

گروه صنعتی گرین تولید کننده کولرگازی در جهان است و دفتر مرکزی اش در چین است و به بیشتر کشورهای قاره اروپا و آمریکا صادرات دارد.از چنیدن سال پیش کولرگازی گرین وارد ایران شد.همزمان با ایران  در اروپا هم کولرگازی گرین صادرات می شد.

کولرگازی پرتابل برای مکان های زیر سی متر مناسب است و برای مکان های بیشتر از سی متر باید کولرگازی دیواری یا دوتیکه استفاده شود . کولرگازی پرتابل مغازه ها معمولا یک تیکه است و تا 20 متر مربع را خنک می کند. کولرگازی پرتابل یک تیکه است و کمپرسور به صورت جدا نصب نمی شود و فقط یک خروجی در پشت دستگاه برای خروج باد داغ تعبیه شده است و حمل و نقل آن است و به راحتی به خاطر حجم کم جا به جا می شود.

جهت مشاوره در خرید و قیمت محصولات با تیم سفارشات ویم کالا در تماس باشید.

قیمت کولر گازی برای مغازه

انواع مختلفی از کولر گازی‌ها در بازار وجود دارد که بر اساس نوع تکنولوژی و شیوه نصب با یکدیگر تفاوت‌هایی دارند. اگر قصد خرید کولر گازی برای مغازه خود دارید بهتر است به اندازه و متراژ مغازه توجه داشته باشید، هر چه متراژ مغازه کمتر باشد می‌توانید از کولر گازی‌های کوچک استفاده کنید، اما اگر مغازه شما بزرگ است باید به سراغ کولر گازی‌های بزرگ‌تر متناسب با مغازه بروید. انواع مختلفی از کولر گازی‌ها وجود دارد که بر اساس نوع نصب با یکدیگر متفاوت هستند. برخی از این نوع کولر گازی‌ها عبارتند از:

شما می‌توانید برای مغازه خود یکی از این نوع کولر گازی‌ها را خریداری کنید. قیمت این محصولات متفاوت است و بستگی به عوامل مختلف از جمله اندازه، نوع کولر گازی، کاربرد و ویژگی‌های آن دارد. البته عوامل دیگری مانند هزینه‌های اولیه در ساخت کولر گازی نیز سبب می‌شود تا قیمت آن متغییر باشد.

قیمت کولر گازی کوچک برای مغازه

اگر مغازه شما متراژ کمی دارد می‌توانید از کولر گازی‌های کوچک برای آن استفاده کنید. یکی از نمونه بسیار عالی که برای مغازه‌ها و فروشگاه‌های کوچک بسیار مناسب است؛ کولر گازی پرتابل است و بیشتر کاربرد آن در مکان‌هایی با متراژ کم است. اگر مغازه شما متراژی کم و زیر ۳۰ متر دارد بهتر است از کولر گازی‌ پرتابل استفاده کنید. اندازه این کولر گازی کوچک است و مخصوص مغازه‌ها و فروشگاه‌های کوچک طراحی شده است؛ البته در محیط‌های دیگر که متراژ کمی دارند نیز می‌توان از این کولر گازی استفاده کرد.

نصب کولر گازی کوچک بسیار آسان است، علاوه بر اینها به دلیل کوچک بودن از قیمت پایینی نیز برخوردار است؛ البته توجه داشته باشید که قیمت این نوع کولر گازی‌ها نیز متفاوت است و به عوامل مختلفی بستگی دارد؛ به همین دلیل نمی‌توان قیمت مشخصی برای آن‌ها تعیین کرد. عواملی مانند نوسانات در بازار در قیمت کولر گازی کوچک بسیار تاثیر دارند، اگر نرخ ارز، نرخ دلار و تورم بالا رود، قیمت بسیار از محصولات از جمله کولر گازی کوچک نیز افزایش می‌یابد. همچنین اگر نرخ ارز و دلار پایین باشد محصولات قیمت مناسبی خواهند داشت.

جهت مشاوره در خرید و قیمت محصولات با تیم سفارشات ویم کالا در تماس باشید.

قیمت کولر گازی ایستاده برای مغازه

یکی دیگر از کولر گازی‌هایی که برای مغازه بسیار مناسب است مدل ایستاده است که برای مغازه‌ها و فروشگاه‌هایی که متراژ زیادی دارند بسیار مناسب است و طرفداران زیادی نیز دارد. سیستم این نوع کولر گازی‌ها بسیار عالی است و از پرتاب باد قوی نیز برخودار است، به همین دلیل حتی با وجود باز و بسته بودن درب مغازه نیز فضای را به خوبی خنک می‌کنند. تنوع در کولر گازی ایستاده زیاد است و در اندازه‌های مختلف تولید می‌شوند. مغازه داران می‌توانند با توجه به متراژ مغازه خود کولر گازی مناسبی انتخاب نمایند.

کولر گازی‌های ایستاده معمولا از قیمت مناسبی برخوردارند؛ البته عواملی مانند کیفیت، نوع کولر گازی، اندازه و… نیز تاثیر زیادی بر قیمت آن دارند. مواردی دیگر نیز هستند که بر قیمت کولر گازی ایستاده تاثیر گذارند، یکی از این موارد هزینه‌های اولیه است. اگر قیمت مواد اولیه‌ای که برای ساخت کولر گازی ایستاده نیاز است زیاد باشد، بر روی قیمت کولر گازی نیز تاثیر می‌گذارد؛ اما اگر قیمت مواد اولیه مناسب باشد قیمت کولر گازی نیز مناسب خواهد بود.

قاعده کلی کارکرد کولر گازی پرتابل

همانطور که می دانید کمپرسور در کولر گازی پرتابل داخل خود دستگاه می باشد و این بدین معنی است که کولر گازی قابل حمل نیاز به نصب کمپرسور جداگانه ندارد. در کولر گازی پرتابل دو موتور وجود دارد که یکی جریان هوا خنک را از بالا انتقال می دهد و دیگری جریان هوای گرم تولید شده از کمپرسور را از پایین و پشت دستگاه خارج می کند. پس به همین علت در جایی که کولر گازی پرتابل قرار می گیرد نیاز به یک دریچه برای خروج باد داغ کمپرسور داریم.

مزایای کولر گازی پرتابل

  • نصب آسان و بی دردسر
  • نیاز به سیمکشی مجزا نیست
  • نیاز به نصاب نیست برای نصب کولرگازی
  •  عدم نیاز به لوله آب درین برای خروج آب حاصل از تعرق، درکولرگازی پرتابل در صورت پرشدن محفظه از آب، پیغام خطایی روی دستگاه نمایش داده می شود، که با وصل نمودن شلنگ مخصوص آب تخلیه می شود.
  • هزینه کمتر نسبت به کولرگازی دیواری

معایب کولر گازی پرتابل

هر وسیله ای علاوه برا مزایایی که دارد، دارای معایبی هم هست در زیر با معایب کولرگازی پرتابل آشنا می شوید:

  • صدای نسبتا زیاد کولرگازی پرتابل حین کار کردن ، به دلیل این که کمپرسور این دسگاه ها در داخل کولر تعبیه شده است ، صدای کمپرسور به گوش می رسد. البته برخی از تولیدکنندگان با استفاده از عایق بندی جدید و فناوری های بروز ، سعی بر کم کردن صدا نموده اند.
  • از معایب دیگه این کولرها، برای فضای بیشتر از 30 متر مناسب نمی باشد. این کولرها توانایی خنک کردن فضاهای کوچک را دارد.
  • همانطور که از اسم کولرگازی پرتابل مشخص است یعنی کولرگازی قابل حمل است، اما متاسفانه وزن این دستگاه بالا است و به آسانی قابل جا به جایی نیست، قبل از خرید به وزن کولرگازی دقت نمایید.

جهت مشاوره در خرید و قیمت محصولات با تیم سفارشات ویم کالا در تماس باشید.

کولر گازی پرتابل برای چه مکانهایی مناسب است؟

  • واحدهای وچک یا سوئیت ها
  • اتاق خواب منازل
  • مکان هایی که امکان نصب کمپرسور در بیرون از ساختمان وجود ندارد.
  • مغازه ها