راهنمای خرید آبسردکن

آبسردکن رومیزی متصل به آب شهری

آبسردکن مجیک اتصال به آب شهری

آبسردکن مجیک متصل به آب شهری همانطور که از اسم آن هم مشخص است، به صورت مستقیم به آب شهری متصل می‌شود و درواقع جزو آبسردکن‌های بدون مخزن می‌باشد. آبسردکن رومیزی متصل به آب شهری مجیک، به دلیل اینکه دارای وزن کمتر و همچنین ابعاد کوچکتری هستند، توانستند تا کاربردهای زیادی را در ادارات، سازمان‌ها، دفاتر و … به دست بیاورند که البته به غیر از این موارد، در مصارف خانگی هم کاربردهای زیادی دارند.

در ادامه این مقاله از سایت ویم کالا، قصد داریم تا اطلاعات بیشتری را درباره آبسردکن آب شهری مجیک در اختیار شما قرار دهیم.

آبسردکن مجیک متصل به آب شهری چیست؟

آبسردکن مجیک دوکار بوده و هم برای آب سرد و هم داغ استفاده می شود. و دارای قفل کودک می باشد و با برق 110 ولت کار می کند و مستقیم به آب شهری متصل می شود.

آبسردکن مجیک اتصال به آب شهری

مشخصات آبسردکن رومیزی متصل به آب شهری

  • آبسردکن و آبجوش کن رومیزی
  • دمای آب داغ (70 تا 90 درجه سانتیگراد)
  • دمای آب سرد (4 تا 10 درجه سانتیگراد)
  • اتصال مستقیم آبسردکن به آب شهری
  • طراحی بسیار باریک با عرض 22.5  سانتی متر
  • دارای 3 فیلتر جهت تصفیه آب
  • ٢ شیر خروجی آب گرم و آب سرد از نوع فشاری (پدالی)
  • کنترل 2 مرحله ای آب
  • مواد سرد کننده مناسب با محیط زیست
  • دارای ضمانت نامه

فروشگاه اینترنتی ویم کالا انواع آبسردکن رومیزی ، ایستاده و پرتابل را به صورت دست دوم و نو به فروش می رساند.

دلیل محبوبیت بالای آبسردکن رومیزی متصل به آب شهری چیست؟

اتصال آبسردکن به آب شهری را میت‌وان جزو اصلی‌ترین دلایل محبوبیت در این آبسردکن‌ها اسم برد. آبسردکن‌هایی که دارای قابلیت اتصال به آب شهری هستند، هیچ نیازی به مخزن ندارند و همین موضوع باعث می‌شود تا آب مورد نیاز خودشان را از طریق لوله کشی‌های آب شهری، به دست بیاورند.

از طرفی دیگر، این محصولات دارای ابعاد و وزن کمتری هستند که باعث می‌شود تا کاربردهای زیادی را در مصارف خانگی داشته باشند و به دلیل قیمت کمتری که در مقایسه با آبسردکن‌های ایستاده دارند، باعث شده تا در مکان‌های دیگری به مانند دفاتر، سازمان‌ها و … نیز به کاربردهای زیادی برسند.

نکات مهم در زمان خرید آبسردکن رومیزی مجیک

اگر شما خرید هر محصولی را داشته باشید، باید حتما در زمان خرید، یکسری نکاتی را بررسی کنید؛ درواقع بررسی این نکات باعث می‌شود تا شما خریدی مطمئن را تجربه کرده و از خرید خودتان راضی باشید. آبسردکن رومیزی متصل به آب شهری مجیک نیز از این قائله مستثنی نیست.

البته نکات‌های بسیار زیادی درباره خرید این نوع از آبسردکن‌ها وجود دارد. ولی در ادامه قصد داریم تا چند نمونه از مهم‌ترین آنها را به شما معرفی کنیم:

1. آب گرم و سرد

همانطور که در بالاتر هم توضیح دادیم، برخی از مدل‌های آبسردکن رومیزی مجیک دوکاره هستند که یعنی می‌توانید از آنها هم برای آب سرد و هم آب گرم استفاده کنید. ولی برخی از آنها هم دارای این قابلیت نیستند که یعنی فقط می‌توانید از قابلیت آب سرد آن استفاده کنید.

این مورد، می‌تواند به صورت مستقیم بر روی قیمت آبسردکن مجیک رومیزی تاثیرگذار باشد. به این صورت که آبسردکن‌های مجیک دوکاره، دارای هزینه‌های بیشتری هستند.

بنابراین اگر شما نیازی به آب گرم ندارید، بهتر است که از نوع تک کاره آن استفاده کنید تا هزینه‌های اضافی را برای ویژگی‌های بلااستفاده آن، پرداخت نکنید.

2. برچسب مصرف انرژی

همه می‌دانند که آبسردکن‌های متصل به آب شهری مجیک، با استفاده از انرژی برقی کار می‌کنند. پس در زمان خرید هر نوع از آبسردکن‌های رومیزی مجیک، باید حتما برچسب مصرف انرژی آن را بررسی کنید.

3. عایق بندی آبسردکن

 عایق بندی‌های آبسردکن‌ها باعث می‌شود تا سرمای آب هدر نرود و از طرفی دیگر باعث می‌شود تا آلودگی و میکروب‌هایی که در اطراف آبسردکن وجود دارد، به داخل آن نفوذ نکند.

پس عایق بندی مناسب هم می‌تواند باعث صرفه جویی در انرژی و هم باعث افزایش بهداشت شود. پس باید قبل از خرید، حتما این مورد را در آبسردکن مدنظرتان بررسی کنید.

4. ظاهر زیبا

در کل همه انواع آبسردکن‌ها را باید در جایی قرار دهید که در دید عموم باشد؛ پس جدای از بحث‌هایی به مانند کارایی و کاربرد، باید حتما ظاهر آن را نیز بررسی کنید که باعث زشت شدن محل مورد استفاده نشود.

البته تمامی مدل‌های آبسردکن رومیزی مجیک دارای ظاهر زیبایی هستند؛ ولی باز هم شما باید مدلی را خریداری کنید که متناسب با فضای داخلی و محل قرار گیری آبسردکن باشد و درواقع ناهماهنگی را با دکوراسیون ایجاد نکند.

5. بررسی موتور آبسردکن

 موتورها به عنوان قلب آبسردکن‌ها به شمار می‌روند که هیچ ربطی هم نوع و مدل آنها ندارد؛ هر گونه عیب و ایراد در موتورها، می‌تواند تاثیر مستقیمی را بر روی عملکرد کل آبسردکن بگذارد. برای همین اگر قصد خرید آبسردکن مجیک متصل به آب شهری را دارید، باید حتما این مورد را بررسی کنید تا از کیفیت و سلامت موتور آبسردکن، مطمئن باشید.

6. بررسی گارانتی

بگذارید که این بخش را رک و راست به شما توضیح دهیم؛ اگر آبسردکنی که قصد خریدش را دارید، دارای گارانتی نیست، بدون هیچ حرف اضافه‌ای، خرید خودتان را از فروشگاه دیگری پیگیری کنید.

چون نبود گارانتی در زمان خرید، نشان دهنده عدم تضمین کیفیت کالا از سمت فروشنده است.

قیمت آبسردکن رومیزی متصل به آب شهری

آبسردکن‌های مجیک هم دارای مدل‌های مختلفی هستند که هر کدام از آنها نیز به دلیل ویژگی‌های مختلفی که دارند، قیمت‌های متفاوتی را به خودشان گرفتند.

از طرفی دیگر و همانطور که در جریان هم هستید، فعلا نوسانات زیادی در بازار ایران وجود دارد که باعث شده تا قیمت‌های آبسردکن آب شهری مجیک به صورت روزانه تغییر کند. برای همین بهترین روش برای استعلام قیمت، اقدام از طریق فروشگاه‌های معتبر است.

اگر شما قصد استعلام قیمت آبسردکن مجیک متصل به آب شهری را داشتید، می‌توانید با بخش فروش تیم ویم کالا تماس بگیرید.

فروش آبسردکن رومیزی

آبسردکن رومیزی وسیله ای است دو کاره و هم برای آب جوش و هم آب سرد مورد استفاده قرار می گیرد و نیاز به  فضای زیادی برای آبسردکن رومیزی نیست و به راحتی روی میز قرار می گیرد.

همین موضوع توانسته تا به صورت مستقیم، باعث افزایش تقاضاها به جهت خرید آبسردکن مجیک متصل به آب شهری شود. ویم کالا یکی از برترین فروشگاه‌ها در زمینه خرید و فروش آبسردکن به شمار می‌رود که اگر شما قصد خرید این نوع از آبسردکن‌ها را داشتید، می‌توانید با بخش فروش تیم ویم کالا تماس بگیرید.