راهنمای خرید کولرگازی

لوازم استوک در کولر گازی 

لوازم استوک در کولر گازی

فروش پنل کولر گازی دست دوم امروزه یکی از مواردی است که اکثر صاحبان کولرهای گازی به دنبال آن هستند؛ چون قطعا کولرهای گازی هم به مانند بقیه محصولات، دچار خرابی و مشکلات مختلفی می‌شوند و بعد از اینکه عمر مفید خودشان را کردند، مشکلات مختلف به سراغ آنها می‌آید.

در ادامه این مقاله از سایت ویم کالا قصد داریم تا درباره قطعات کولر گازی صحبت کنیم؛ اگر شما هم قصد خرید و فروش قطعات کولر گازی خودتان را دارید، پیشنهاد می‌کنم که حتما این مقاله را تا انتها مطالعه کنید.

چه زمانی باید قطعات و لوازم کولرگازی را تعویض کرد؟

در بالاتر توضیح دادیم که کولرهای گازی پس از اینکه عمر مفید خودشان را کردند، عیب و نقص‌های مختلفی به سراغ آنها می‌رود که درنهایت شما مجبور به تعویض قطعات آنها می‌شوید. حالا سوالی که اینجا ممکن است برای شما پیش بیاید این است که چرا باید اقدام به دنبال فروش پنل کولر گازی دست دوم باشیم؟ چرا نباید آن قطعات را تعمیر کنیم؟

دستگاه‌های کولرگازی معمولا 5 سال عمر مفید دارند و قطعات داخلی دستگاه توسط شرکت‌های سازنده تا دو سال ضمانت دارند و کمپرسور آنها نیز تا  5 سال ضمانت دارد. با توجه به محل نصب کولر گازی و موقعیت جغرافیایی ، طول عمر کولر گازی متفاوت است . بعد از مدتی استفاده از دستگاه، استهلاک دستگاه بالا رفته و نیاز به قطعات و لوازم استوک کولرگازی بیشتر نشان می‌دهد.

برای دریافت مشاوره و اطلاع از آخرین موجودی و قیمت محصولات با ما تماس بگیرید

چرا باید قطعات کولر گازی را به صورت استوک بخریم؟

در بالا فهمیدیم که پس از اینکه قطعات کولر گازی شما عمر مفید خودشان را کردند، بهتر است که به جای تعمیر، قطعات آن را جا به جا کنید. در بخش مقدمه ما به شما توضیح دادیم که اگر هم قصد تعویض را دارید، بهتر است که از محصولات استوک استفاه کنید. مثلا اگر کمپرسور کولر گازی شما عمر مفید خودش را کرد، به دنبال افرادی باشید که اقدام به فروش کمپرسور کولر گازی دست دوم می‌کنند تا یک کمپرسور دست دوم را بخرید.

ولی چرا جنس دست دوم؟ چرا نباید جنس نو را بخریم؟

با توجه به بالا رفتن قیمت‌ها و تورم بی سابقه در سال‌های اخیر، کولرگازی اگر دچار خرابی شود می توان از لوازم استوک کولرگازی استفاده نمود. اگر قطعه‌ای از دستگاه شما دچار خرابی گشت و مدت زمان گارانتی به پایان رسیده باشد ، بهترین راه پیدا کردن فروشنده‌هایی است که لوازم دست دوم کولرگازی را می‌فروشند.

بگذارید یک مثال درباره تفاوت این قیمت‌ها به شما بزنم تا خیلی ساده بتوانید فرق بین قیمت جنس نو و قیمت جنس دست دون را متوجه شوید:

در کولرهای گازی یک قطعه‌ای با نام فن یونیت وجود دارد. معمولا با از کار افتادن فن یونیت دستگاه، عملا دستگاه دیگر کار نمی‌کند . ولی با تعویض این قطعه و خرید فن دست دوم دستگاه دوباره کار می‌کند.

حالا بعد از خراب شدن این قطعه فن یونیت که حالا می‌تواند به دلیل تمام شدن عمر مفید یا هر مشکل دلیل دیگری باشد، شما باید یک قطعه جدید بخرید؛ چون بدون این قطعه، کولر شما کلا از کار می‌افتد و عملا بدون استفاده می‌شود.

قیمت استوک آن تقریبا 800000 تومان می‌باشد و قیمت نو آن تقریبا 1500000 تومان می‌باشد.

فروش پنل کولرگازی دست‌دوم

امروزه فروش پنل کولرگازی دست‌دوم از مسائل مهمی است که افراد به دنبال آن هستند و به جستجو برای یافتن پنل کولرگازی در فضای مجازی  هستند. به‌طورکلی یکی از دلایل مهمی که سبب خرید پنل کولرگازی دست‌دوم شده است، آسیب و دزدیده شدن پنل کولرگازی است. هنگامی‌که قصد خرید پنل کولرگازی دست‌دوم را دارید باید به برند و همچنین سازنده کولرگازی توجه کنید و سپس هزینه‌ها را برآورد کنید تا بدانید که برای خرید چه میزان هزینه لازم دارید. قیمت تقریبی پنل کولرگازی دست‌دوم حدوداً 7 الی 8 میلیون است. درواقع برندهای معتبر پنل کولرگازی در بازار از کیفیت ساخت بسیار بالا برخوردار هستند و قطعات استفاده شده در آن نیز بسیار گران است.

برندهایی مثل: پوینت، تراست و همچنین برندهای چینی در دسترس هستند که برخی از آن‌ها قیمت نسبتاً پایین‌تری دارند و یافتن قطعات پنل آن‌ها کار چندان دشواری نیست. به‌طور متوسط برای خرید پنل های برند باید حدوداً مبلغی بین 4 تا 5 میلیون تومان را در نظر بگیرید. اگر بیشتر بگردید قطعاً پنل کولرگازی دست‌دوم باقیمت و کیفیتی عالی را خواهید یافت. با خرید پنل کولرگازی جدید، کولر مجدد به عملکرد خوب خود ادامه می‌دهد و جلوه بسیار زیباتری به فضای منزل شما می‌دهد. پنل کولرگازی دست‌دوم در ظرفیت‌های مختلفی بر روی تمامی دستگاه‌های اینورتر قابل‌نصب هستند. درواقع پنل ها 125 سانتی بوده و می‌توان آن‌ها را برای تمامی ظرفیت‌های 36000 استفاده کرد.

لوازم استوک در کولر گازی

پنل کولر گازی استوک

  • کمپرسور
  •  کندانسور
  •  لوله مویی
  •  بلوور فن استوک
  •  موتور فن استوک
  •  پروانه اواپراتور استوک
  •  شیرهای برقی
  •  انواع اوریفیس
  • و غیره

قیمت قطعات کولر گازی دست دوم

همانطور که در بالا هم با یک مثال به شما توضیح دادیم، فروش پنل کولر گازی دست دوم قیمت بسیار کمتری نسبت به کالاهای نو دارند؛ برای همین پیشنهاد می‌شوند که اگر محصولات مربوط به کولرگازی شما دچار هر مشکلی شدند، بهتر است است که به سراغ خرید جنس دست دوم بروید.

ولی قطعات کولر گازی، یکی دوتا نیستند که ما بخواهیم قیمت آنها را به شما توضیح دهیم؛ از طرفی دیگر، موارد بسیار زیادی وجود دارند که می‌توانند بر روی قیمت یک قطعه دست دوم تاثیر بگذارد.

برای مثال فروش کمپرسور کولر گازی دست دوم می‌توانند بستگی به مشکل قبلی، میزان زمان فعالیت، فروشنده و … داشته باشد؛ به همین دلیل نمی‌توان هیچ قیمت دقیقی را اعلام کرد. به همین جهت پیشنهاد می‌کنم که اگر قصد استعلام قیمت فروش پنل کولر گازی دست دوم را داشتید، حتما با بخش فروش ویم کالا تماس بگیرید.

برای دریافت مشاوره و اطلاع از آخرین موجودی و قیمت محصولات با ما تماس بگیرید

خرید قطعات کولر گازی دست دوم

تا به اینجای این مقاله ما متوجه شدیم که در صورت خرابی قطعات مربوط به کولرگازی، بهترین کار تعویض قطعات آن است؛ ولی مهم‌ترین نکته‌ای که شما باید در زمان خرید قطعات کولر گازی دست دوم بدانید این است که حتما باید از محصولات خریداری شده خودتان از یک فروشنده مطمن بخرید.

چون قطعات دست دوم و استوک هم درجه بندی‌های خاص خودشان را دارند و هر کدام از این درجه بندی‌ها هم کیفیت‎های مخصوص به خودش را دارد. به همین جهت اگر شما اطلاعات کافی را در زمینه خرید و فروش پنل کولر گازی دست دوم نداشته باشید، قطعا در زمان خرید، دچار مشکلاتی مختلفی می‌شوید.

برای همین پیشنهاد می‌شود که حتما خرید خودتان را از یک فروشنده معتبر و مطمئن انجام دهید؛ ویم کالا یکی از پیشگامان حوزه خرید و فروش لوازم دست دوم قطعات کولرگازی به شمار می‌رود که با داشتن تیمی مجرب و حرفه‌ای، می‌تواند کیفیت محصولات خریداری شده شما را تضمین کند.

جمع بندی

قطعات کولرگازی به مرور دچار خرابی می‌شوند و باید تعویض گردند و هر دستگاه با توجه به کیفیت ساخت آن، دارای طول عمر متفاوتی می‌باشد و بسته به شرایط مختلف طول هر دستگاه متفاوت است. به همین جهت شما باید برای تعمیر یا تعویض قطعات کولر گازی خودتان اقدام کنید و همانطور که در این مقاله هم به شما توضیح دادیم، خرید قطعات کولر گازی به صورت دست دوم می‌تواند بهترین گزینه برای شما باشد.

در این مقاله ما سعی کردیم تا مسائل مربوط به فروش پنل کولر گازی دست دوم را به شما توضیح دهیم؛ اگر هر سوالی درباره این مقاله داشتید، می‌وانید از بخش کامنت برای ما ارسال کنید.