بخاری برقی بانه

تبدیل گاز شهری به کپسول بخاری ژاپنی

تبدیل گاز شهری به کپسول بخاری ژاپنی

همانطور که در مقاله پیشین در مورد بخاری­ ژاپنی و مزایای آن­ها صحبت کردیم، می­دانید که بخاری­های ژاپنی جدید ترین بخاری­های به صرفه و هوشمند محسوب می­شوند که با توجه به مزایای گوناگون و مختلفی که دارند، بسیار مورد استفاده افراد قرار می­گیرند. اگر بخواهیم مروری بر قابلیت­ها و مزایای این بخاری­ها داشته باشیم، می­توان گفت که این بخاری­ها بدون نیاز به دودکش هستند و هیچ گونه آسیبی به شما نمی­زنند.

بخاری­های ژاپنی را می­شود بخاری­های بی خطر خواند؛ چرا که مزایای امنیتی بیش از حد آن­ها باعث شده است که انواع خطرات ناشی از بخاری­ها، وسایل گرمایشی و آتش سوزی را نداشته باشند. در این نوع بخاری، انواع سنسورهای تشخیص حرکت و ضربه و مونواکسید کربن تعبیه شده است که در هنگام زلزله یا افتادن بخاری از آتش سوزی جلوگیری کند و در هنگام حس شدن گاز مونواکسید کربن در فضای منزل و محل کار سریعاً خاموش شده تا از خفگی ناشی از این گاز جلوگیری کند.

مزیت مهم دیگر آن که این روزها از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است مصرف پایین سوخت و بهینه بودن آن است که همین ویژگی این بخاری را به یک وسیله گرمایشی محبوب در بین افراد تبدیل کرده است.

برای دریافت مشاوره و اطلاع از آخرین موجودی و قیمت محصولات با ما تماس بگیرید

یکی از نکاتی که در بخاری­های ژاپنی قابل اهمیت است، استفاده از آن طبق نیاز، فضایی که در دسترس دارید و نوع سوختی که استفاده می­کنید می­باشد. برای مثال اگر سوخت مصرفی منزل شما گاز شهری است می­بایست بخاری مخصوص گاز شهری را انتخاب کنید.

در مناطقی که محروم از انرژی گاز هستند، افراد ناچار به استفاده از بخاری­هایی هستند که سوخت در دسترس آن­ها را پشتیبانی کند. آن­ها می­توانند از بخاری­های نفتی یا بخاری­هایی با سوخت کپسول­های گازی استفاده کنند. اما راهکار دیگر برای مردمان مناطق محروم از انرژی گاز شهری، تبدیل کردن بخاری ژاپنی از نوع گاز شهری به بخاری مصرف کننده از کپسول گازی است.

اما این کار به چه صورت باید انجام بگیرد؟

در ادامه با ما همراه باشید تا نحوه انجام این کار را برای شما توضیح دهیم:

تبدیل گاز شهری به کپسول بخاری ژاپنی؟

جهت تبدیل بخاری­ ژاپنی مصرف کننده انرژی گاز شهری به کپسول­های گازی، یک سری از مراحل استاندارد و مطمئن توسط کارخانه سازنده این بخاری­ها ارائه شده است که با رعایت این نکات، بدون تهدید شدن توسط خطرات احتمالی، بخاری را به کپسول گاز وصل کنید.

  1. تغییر ژیگلور برای استفاده از کپسول­های گازی
  2. تغییر ترموکوبل و تنظیم صحیح و اصولی آن
  3. تغییر دادن سنسور اطراف کوره
  4. تغییر دادن کد در خود مدار
  5. تنظیم کردن مدار و فشار گاز مورد استفاده در کپسول گاز
  6. در بعضی موارد لازم به این است که خود کوره نیز تغییر کند و تعویض صورت گیرد.
  7. میزان سرعت فن بخاری ژاپنی در اتصال به کپسول­های گازی می­بایست تنظیم شود.
  8. میزان هوارسانی نیز در اتصال بخاری­های ژاپنی به کپسول­های گازی باید تنظیم شود.

توجه داشته باشید که انجام این کارها نیازمند دانش تخصصی و فردی حرفه­ای برای سرویس و تبدیل بخاری گاز شهری به کپسول است.

کارشناسان و متخصصان ویم کالا همواره آماده کمک، خدمت رسانی و مشاوره به شما هستند.