راهنمای خرید تلویزیون

تلویزیون ایکس ویژن ساخت کجاست؟

تلویزیون ایکس ویژن ساخت کجاست

اگر قصد خرید لوازم خانگی دارید، به احتمال زیاد نام برند نوپای ایکس ویژن به گوش شما خورده است. ایکس ویژن که سال های زیادی از ورود آن به بازار لوازم خانگی نمی گذرد، با قدرت و کیفیت بالا توانست طی مدت زمان کوتاهی بر سر زبان ها بیوفتد. این برند معروف در تولید محصولات خود از جدید ترین تکنولوژی های روز دنیا بهره می گیرد . اگر کنجکاو هستید که برند ایکس ویژن محصول کجاست، خوب است بدانید که محصولات این برند، ساخت کشور خودمان ایران است.

اگر بخواهیم چند خطی درباره تاریخچه برند ایرانی ایکس ویژن صحبت کنیم، می توان گفت که ایکس ویژن در سال 1385 توسط شرکت مادیران فعالیت خود را آغاز کرد. این کارخانه در ابتدا تنها به تولید تلویزیون و مانیتور می پرداخت اما رفته رفته به پشتوانه اعتماد مردم، فعالیت خود را گسترش داد و خط تولید لباسشویی و یخچال را نیز افتتاح نمود.

آن چیزی که باعث شد تا ایکس ویژن در مدت زمان محدود، به برندی محبوب در بین ایرانیان تبدیل شود این است که افراد می توانند خریدی با کیفیت بالا و قیمتی معقول داشته باشند؛ که این دقیقا همان چیزی است که یک مشتری هنگام خرید لوازم خانگی از فروشنده یا تولید کننده می خواهد.

برای دریافت مشاوره و اطلاع از آخرین موجودی و قیمت محصولات با ما تماس بگیرید

تلویزیون ایکس ویژن ساخت کجاست

آیا قیمت پایین محصولات ایکس ویژن به دلیل کیفیت پایین آن است؟

توجه کنید همانطور که پیش تر نیز گفتیم کیفیت محصولات ایکس ویژن قابلیت رقابت با برند های تراز اول جهان را دارد و قیمت پایین آن به منزله بی کیفیت بودن تلویزیون ها نیست. همانطور که می دانید کشور ما در حال حاضر در تحریم به سر می برد.

به همین دلیل وارد کردن محصولات غیر ایرانی با برند های معروف جهانی هزینه ی بالایی دارد. پس بنابراین برای مثال شما هنگام خرید تلویزیون سونی مجبور هستید که هزینه واردات محصول را نیز بپردازید. اما برای خرید تلویزیون ایکس ویژن که در کشور خودمان تولید می شود دیگر نیاز به پرداخت هزینه های اضافی نیست و شما تنها هزینه خام تولید محصول را پرداخت می نمایید؛ همین موضوع دلیل پایین بودن قیمت محصولات ایکس ویژن است.

مورد دیگری که شما را برای خرید محصولات ایکس ویژن ترغیب می کند این است که به دلیل تحریم، ممکن است هنگام خرابی تلویزیون یا هر محصول دیگر با برند خارجی، اگر نیاز به تعویض قطعه باشد، به راحتی نتوانید قطعه جایگزین را پیدا کنید یا ممکن است حتی هزینه زیادی بابت آن از شما دریافت شود. در مورد محصولات ایکس ویژن، نگرانی از این بابت ندارید. چرا که تمامی قطعات را به راحتی می توانید در ایران یافت کنید و در صورت خرابی و نیاز به تعویض، نسبت به تعویض قطعه اقدام نمایید.

مزایای تلویزیون ایکس ویژن

  • قیمت مناسب
  • طراحی زیبا و به روز
  • کیفیت تصویر بالا
  • پشتیبانی از سیستم عامل اندروید
  • کیفیت بالای سیستم صوتی
  • زاویه دید گسترده
  • امکان نصب اپلیکیشن های مختلف از جمله فیلیمو، دیجی کالا و …
  • مجهز به وای فای برای اتصال به شبکه اینترنت
  • امکانات بالا

معایب تلویزیون ایکس ویژن

  • درگاه ارتباطی محدود
  • گاهاً خرابی های بی مورد و کوچک
  • سخت افزار ضعیف
  • محدودیت حافظه دستگاه
  • حاشیه بسیار کم در اطراف صفحه نمایش
  • ضخامت پایین پنل اصلی تلویزیون
  • کاهش سرعت لود به دلیل تعداد بالای نصب برنامه ها بر روی آن

گارانتی محصولات ایکس ویژن

تمامی محصولات برند ایکس ویژن از گارانتی تعمیر و تعویض برخوردار هستند. این گارانتی به مدت 24 ماه یعنی دو سال برای خریداران محصولات ایکس ویژن پا بر جاست. مادیران، تمامی خدمات پس از فروش، پشتیبانی و تعویض قطعات محصولات را بر عهده دارد.

با اطمینان از گارانتی محصولات ایکس ویژن، خریدی امن را تجربه می کنید و بدون نگرانی از بابت هزینه تعمیر خرابی های لوازم خانگی ایکس ویژن، خریدی مطمئن انجام می دهید.

بهترین مدل تلویزیون ایکس ویژن

عموماً بهترین نوع از هر محصول بسته به پارامتر های مختلفی مورد ارزیابی قرار می گیرد. برای مثال پارامتری مثل اندازه و ابعاد صفحه نمایش یک ویژگی مهم برای انتخاب تلویزیون است. ممکن است شما متناسب با محیط ساختمان خود به یک تلویزیون 65 اینچی نیاز داشته باشید یا برای فضای کوچک تر به تلویزیون 43 اینچی نیاز داشته باشید.

مدلی که از همه لحاظ یک تلویزیون متناسب بوده و هم از ابعاد صفحه نمایش مناسب و هم قیمت و ویژگی های مناسبی برخوردار است، تلویزیون 49 اینچی مدل 815 XTU است. این تلویزیون بیشترین ارزش خرید را در بین دیگر مدل های تلویزیون ایکس ویژن دارد. این تلویزیون دارای سیستم عامل اندروید ورژن 5.1 می باشد و مجهز به پردازشگر دو هسته ای است. سیستم صوتی فراگیر DOLBY را دارد و 3 ورودی HDMI و 1 ورودیUSB.2  و 1 ورودی USB.3 را داراست. وضوح تصویر (Ultra HD 3840×2160) تصاویری فوق العاده با کیفیت را به شما عرضه می کند.

برای دریافت مشاوره و اطلاع از آخرین موجودی و قیمت محصولات با ما تماس بگیرید

سخن پایانی

علاوه بر تمامی نکاتی که گفته شد چه از لحاظ کیفیت که بسیار راجع به آن صحبت شد و چه از نظر شکل ظاهری، ایکس ویژن با نمونه های خارجی خود به رقابت پرداخته است. اگر به طراحی ظاهری این محصولات به ویژه تلویزیون های ایکس ویژن توجه کرده باشید، دیده اید که در ساخت آن کم ترین ضخامت به کار گرفته شده و پایه های ظریفی که برای تلویزیون های این برند تعبیه شده، ظاهری بسیار امروزی، مدرن و مینیمال به آن می دهد.

بررسی هایی که طی این چند سال بر روی طیف وسیعی از افرادی که محصولات ایکس ویژن را خریداری کرده بودند انجام شد ما را به این نتیجه رساند که محصولات ایکس ویژن در رقابت با دیگر برند های بومی و ساخت ایران بسیار پر قدرت تر از بقیه ظاهر شده است و می توان گفت که از بهترین برند های ایرانی در لوازم خانگی به شمار می آید. کیفیت بالای محصولات این برند مخصوصاً تلویزیون های ایکس ویژن باعث شده است که دیدگاه افراد نسبت به محصولات ایرانی تغییر کند و دید مثبتی به لوازم بومی داشته باشند.