بخاری برقی بانه

بخاری ژاپنی مشهد

بخاری ژاپنی مشهد

بخاری ژاپنی یکی از بهترین و محبوب‌ترین بخاری‎هایی است که در بازار ایران خرید و فروش می‌شود که البته نه تنها در بازار ایران، بلکه در بازار جهانی هم به محبوبیت بالایی رسیده. به دلیل محبوبیت بالای این بخاری در ایران، در هر استانی یک نماینده وجود دارد که اقدام به فروش محصولات بخاری ژاپنی می‌کنند که بخاری ژاپنی مشهد یکی از این موارد است.

ولی سوالی که اینجا پیش می‌آید این است که بخاری ژاپنی چیست و چه مزایا و ویژگی‌هایی دارد؟ چرا باید از بخاری ژاپنی استفاده کنیم و …. در این مقاله از سایت ویم کالا، به بررسی این سوالها می‌پردازیم.

بخاری ژاپنی مشهد

برای دریافت مشاوره و اطلاع از آخرین موجودی و قیمت محصولات با ما تماس بگیرید

 راهنمای خرید بخاری ژاپنی مشهد

در اولین قسمت از راهنمای خرید بخاری ژاپنی، باید با توضیح بخاری ژاپنی مشهد آشنا باشید تا بدانید که به چه نوع بخاری‌هایی، بخاری ژاپنی گفته می‌شود.

بخاری‌های ژاپنی یکی از انواع مختلف بخاری‌ها هستند که در مقایسه محصولات مشابه، دارای بازدهی و گرمای بیشتری می‌باشند. بخاری‌های ژاپنی به دلیل اینکه هیچ دودکشی در آنها وجود ندارد، آن را با اسم بخاری‌های بدون دودکش هم می‌شناسند.

البته شاید فکر کنید که به دلیل نبود دودکش، بخاری ژاپنی خطرهای زیادی داشته باشد؛ ولی اینطور نیست؛ مهندسان ژاپنی توانستند با بهره گیری از جدیدترین فناوری‌های روز دنیا، یک بخاری بدون دودکش و بدون هیچ خطری را تولید کنند؛ حتی اکثر این بخاری‌های ژاپنی هم دارای سنسور هشدار هستند که باعث شده حتی امنیت بیشتری را نیز در مقایسه با بقیه انواع بخاری‌ها داشته باشد.

انواع بخاری گازی ژاپنی

اگر شما قصد خرید بخاری ژاپنی مشهد را دارید، در ابتدا بهتر است که با انواع مختلف آن آشنا باشید تا بهترین نوع آن را برای خودتان خرید کنید.

در ادامه این موارد مختلف را به شما توضیح می‌دهیم:

1. بخاری گازی برقی

در این نوع بخاری، بهترین نوع بخاری ژاپنی است، از دو انرژی گاز و برق استفاده می‌شود که گاز برای تولید گرما و برق برای چرخش فن‌های بخاری ژاپنی است. میزان گرمایی که توسط بخاری گازی برقی تولید می‌شود، دقیقا به مانند بخاری‌های ایرانی است.

همانطور که در بالا هم توضیح دادیم، در این نوع از بخاری‌های ژاپنی نیز سنسورهای هوشمند مختلفی وجود دارد که می‌تواند هر گونه خطر یا مشکلی که در این بخاری‌ها به وجود بیاید را به شما اعلام کند.

بخاری ژاپنی مشهد

 

2. بخاری نفتی برقی

بخاری نفتی برقی  از مهم‌ترین ویژگی‌های آن می‌توان به عدم نیاز به فیلیته و دودکش اسم برد. این بخاری‌ها دارای میزان برق مصرفی بیشتری نسبت به بخاری گازی برقی هستند؛ ولی در کل باز هم میزان برق مصرفی کمی را در مقایسه با بخاری‌های دیگر دارند که یعنی بین 25 تا 40 وات است.

این بخاری‌ها دارای یک صفحه نمایش دیجیتالی هستند که با استفاده از آن می‌توانید حرارت بخاری را تنظیم و مشاهده کنید. در این بخاری‌ها یک فن مخصوص وجود دارد که به کمک همین فن، گرمای تولید شده در داخل بخاری، به داخل کل اتاق پخش می‌شود که باعث می‌شود محیط شما، گرمای یکسانی و متعادلی را داشته باشد.

بخاری ژاپنی مشهد

مهمترین مشخصات بخاری ژاپنی چیست؟

اگر شما قصد خرید بخاری ژاپنی مشهد را دارید، باید حتما با مشخصات آن آشنا باشید؛ درواقع آگاهی از این مشخصات می‌تواند قابلیت‌های بخاری ژاپنی را به شما نشان دهد. همچنین بررسی این ویژگی‌ها یکی از بخش‌های راهنمای خرید بخاری ژاپنی به شمار می‌رود که باید قبل از خرید، حتما با آنها آگاه باشید.

در ادامه این بخش، قسمتی از مهم‌ترین مشخصات بخاری ژاپنی را به شما توضیح می‌دهیم:

1. امنیت بالا

شاید مهم‌ترین ویژگی این بخاری در مقایسه با بقیه انواع بخاری‌ها مربوط به همین امنیت بالای آن باشد. همانطور که در بالاتر هم چندین بار توضیح دادیم، چندین سنسور هوشمند مختلف در این بخاری وجود دارد و هر لحظه که احساس خطر کند، می‌توانید اطرافیان را از وجود این خطر آگاه سازد.

2. انرژی کمتر

برق این بخاری‌ها در مقایسه با بقیه بخاری‌های برقی بسیار کمتر استفاده می شود که باعث می‌شود تا انرژی بیشتری ذخیره شود. همین موضوع می‌تواند یک دلیل عالی برای خرید باشد.

3. تبدیل کامل گاز به گرما

در بسیاری از بخاری‌ها، مقدار زیادی از گازها تبدیل به گرما نمی‌شوند و درواقع هدر می‌روند. ولی در بخاری‌های نفتی اینطور نیست و تمامی گازهایی که وارد این بخاری می‌شود، به طور کامل تبدیل به گرما می‌شود.

4. عدم نیاز به دودکش

بخاری‌های ژاپنی اصلا نیازی به دودکش ندارند که البته هر گونه خطر و تهدیدی را نیز با استفاده از سنسورهای هوششمند، به شما اعلام می‌کنند.

5. قفل کودک

اگر شما در خانه خودتان کودک دارید، باید حتما مطمئن شوید که بخاری شما دارای این ویژگی باشد که بخاری ژاپنی مشهد این ویژگی را در خودش دارد.

6. جا به جایی آسان

یکی دیگر از مهم‌ترین مشخصات بخاری ژاپنی، می‌توان به جا به جایی آسان آن اشاره کرد. چون این بخاری‌ها دارای ابعاد کوچک‌تری نسبت به بقیه انواع بخاری‌ها هستند. از سمت دیگر هم همانطور که در بالا توضیح دادیم، این بخاری‌ها هیچ نیازی به دودکش ندارند و همین موضوع در کنار ابعاد کوچک، باعث شده تا مراحل جا به جایی در این بخاری‌ها بسیار راحت‌تر از بقیه انواع بخاری‌ها باشد.

7. سیستم هشدار

از آنجایی که کلیه گازهای وارد شده به داخل بخاری ژاپنی، مستقیما تبدیل به گرما می‌شوند، معمولا خطری شما را تهدید نمی‌کند و درواقع یکی از دلایل اینکه این بخاری‌ها بدود دودکش طراحی شدند هم به همین دلیل است.

ولی خب حادثه هیچ وقت خبر نمی‌کند! برای همین یکسری سنسورهای هوشمند در این بخاری‌ها طراحی شده که شما را با خطرهای احتمالی، اگاه می‌کند. به اینصورت که اگر فضای اطراف با کمبود اکسیژن مواجه شود، فورا شما را از این موضوع باخبر می‌سازد.

برای دریافت مشاوره و اطلاع از آخرین موجودی و قیمت محصولات با ما تماس بگیرید

تشخیص سال ساخت بخاری ژاپنی

برای مطلع از سال تولید بخاری ژاپنی، شما راه سختی را در پیش ندارید و فقط کافی است که برچسب پشت بخاری را بررسی کنید. بر روی این برچسب، تمامی مشخصات لازم درباره این بخاری نوشته شده که یکی از آنها مربوط به سال ساخت آن می‌شود.

بخاری ژاپنی مشهد

مصرف بخاری ژاپنی

در ادامه راهنمای خرید بخاری ژاپنی، باید با مصرف بخاری ژاپنی آشنا شوید؛ همانطور که در بخش ویژگی‎های بخاری ژاپنی هم توضیح دادیم، گفتیم که این بخاری‌ها دارای مصرف انرژی بسیار کمتری هستند؛ حالا در این بخش قصد داریم تا نگاهی جزئی‌تر به این بحث داشته باشیم:

مصرف برق بخاری ژاپنی

مصرف برق بخاری ژاپنی از بین 25 تا 40 وات است که حالا بسته به مدل و برند بخاری ژاپنی، می‌تواند متفاوت باشد. البته این مقدار انرژی هم در مقایسه با بقیه بخاری‌های برقی بسیار کمتر است که در نتیجه باعث صرفه جویی در انرژی می‌شود.

مصرف گازی بخاری ژاپنی

کمترین مصرف گاز در بین تمامی بخاری‌ها اختصاص دارد به بخاری‌های ژاپنی. از طرفی دیگر، تمامی گازی که وارد این بخاری می‌شود، به طور کامل تبدیل به گرما می‌شود که یعنی هیچ گازی در این میان، هدر نمی‌رود.

قیمت بخاری گازی برقی ژاپنی در مشهد

عوامل بسیار مختلفی وجود دارند که می‌توانند بر روی قیمت بخاری ژاپنی در مشهد تاثیر گذار باشند که از مهم‌ترین آن می‌توان به انواع مختلف آنها اشاره کرد که در بالاتر هم درباره آن صحبت کردیم.

همچنین مدل‌های مختلفی از بخاری ژاپنی در بازار وجود دارد که هر کدام از آنها هم بنا بر ویژگی‌های مختلف، دارای قیمت‌های متفاوتی هستند؛ برای همین پیشنهاد می‌شود که اگر قصد استعلام قیمت بخاری ژاپنی در مشهد را دارید، با بخش فروش تیم ویم کالا تماس بگیرید و مراحل استعلام قیمت را انجام دهید.

خرید بخاری ژاپنی در مشهد

شما به عنوان خریدار بخاری ژاپنی، باید بدانید که تمامی بخاری‌های ژاپنی موجود در بازار ایران، به صورت استوک و دسته دوم هستند؛ برای همین شما باید در زمان خرید بخاری ژاپنی، تمامی نکات لازم را رعایت کنید و اگر به این نکات بی توجهی کنید، قطعا با مشکلات زیادی در آینده رو به رو می‌شوید.

اگر شما قصد خرید بخاری ژاپنی مشهد را دارید، بهترین پیشنهاد که حتی باعث می‌شود در دام بخاری‌های ژاپنی بی‌کیفیت نیافتید، خرید از نمایندگی فروش بخاری ژاپنی در مشهد است. ویم کالا یکی از نمایندگان برتر بخاری ژاپنی در استان مشهد به شمار می‌رود که اگر شما قصد خرید این بخاری‌ها را داشتید، می‌توانید از خدمات فروشگاه ویم کالا استفاده کنید.

بهترین مارک بخاری گازی ژاپنی

مارک‌های زیادی وجود دارند که در زمینه تولید بخاری گازی ژاپنی فعالیت می‌کنند؛ ولی در بین تمامی آنها، بهترین مارک بخاری گازی ژاپنی، برند Rinnai است که از بقیه محبوب‌تر و همچنین دارای محصولاتی باکیفیت‌تر است.

البته امروزه به دلیل محدودیت و تحریم‌هایی که بر روی ایران وارد شده، وارد کردن بخاری‌های ژاپنی کمی سخت‌تر از قبل شده؛ ولی باز هم می‌توان در بازار، محصولات بخاری ژاپنی برند Rinnai را پیدا کرد.

شرکت Rinnai فعالیت خودش را از سال 1920 شروع کرد و از آن زمان تا به الان، توانسته تا محصولات فوق العاده‎ای را در زمینه بخاری‎های ژاپنی تولید و عرضه کند. به طوریکه امروزه آن را به عنوان بهترین برند می‌شناسند.

البته در کنار Rinnai دو برند دیگر با نام‌های Osaka و Tokyo Gas هم وجود دارند که آنها هم محصولات خوبی از بخاری ژاپنی را ارائه می‌دهند. ولی محصولات Rinnai دارای مصرف گاز کمتری در مقایسه با بقیه هستند که به غیر از مصرف گاز کم، دارای ویژگی‌های مختلف دیگری به مانند سنسور اکسیژن، سنسور زلزله، قفل کودک و … نیز هستند.

پس پیشنهاد می‌شود که اگر شما قصد خرید بخاری ژاپنی مشهد را دارید، برند Rinnai را در اولویت خودتان قرار دهید.

بهترین مدل بخاری گازی ژاپنی

بعد از بررسی بهترین مارک، حالا نوبت به بررسی بهترین مدل بخاری گازی ژاپنی می‌رسد. همانطور در بالا هم چندین بار اشاره کردیم، بخاری‎های ژاپنی در مدل‌های مختلفی تولید می‌شوند که هر کدام از آنها هم دارای ویژگی‌های خاص خودشان هستند و تمامی این ویژگی‌ها هم می‌تواند به صورت مستقیم بر روی قیمت بخاری ژاپنی در مشهد تاثیرگذار باشد.

ولی همه آنها را نمی‌توان در لیست بهترین بخاری ژاپنی قرار داد. در ادامه این بخش، ما چند نمونه از بهترین مدل بخاری گازی ژاپنی (از برندهای Rinnai، Osaka و Tokyo Gas) که دارای بهترین امکانات، مزایا و قیمت مناسبی هستند را به شما معرفی می‌کنیم:

  • Rinnai 2500
  • Rinnai 3500
  • Rinnai 4000
  • Tokyo Gas 3500
  • Tokyo Gas 5800
  • Osaka 1800
  • Osaka 2500
  • Osaka 3500
  • Osaka 4000

برای دریافت مشاوره و اطلاع از آخرین موجودی و قیمت محصولات با ما تماس بگیرید

نمایندگی فروش بخاری ژاپنی در مشهد

همیشه پیشنهاد می‌شود که اگر قصد خرید هر محصولی را دارید، مراحل خرید را از نمایندگی همان محصول انجام دهید. چون محصولاتی که توسط نمایندگی‌ها فروخته می‌شود، کاملا اورجینال هستند که البته محصولات خودشان را با ضمانت و خدمات پس از فروش عرضه می‌کنند.

ویم کالا نمایندگی فروش بخاری ژاپنی در مشهد را دارد. برای همین اگر شما قصد استعلام قیمت، خرید، نصب، گارانتی، تعمیرات، خرید قطعات و … را داشتید، می‌توانید از فروشگاه ویم کالا اقدام کنید.